lördag 13 juni 2009

Tankar om nu


Namaska till er alla!
Jag måste erkänna att jag börjar bli väldigt dålig på att blogga och jag kan inte skylla på något. Dator och internet har jag tillgång till dagligen och saker händer hela tiden. Roliga konversationer och händelser, men trots det skriver jag inte om det. Jag skriver inte ens i min personliga dagbok särskilt ofta längre. Kanske beror det på att saker inte är lika spännande längre som förut eller som jag tror främst är anledningen är att jag börjar känna mig lite trött på utbytet.
Misstolka mig inte nu: Jag ångrar inte att jag är med och jag njuter av varje stund, men jag börjar känna mig mätt. Tänk sex intensiva månader.
Jag tror det är fler än jag som börjar känna mättnadskänsla, och längtar efter personlig frihet. Jag tycker om alla otroligt mycket, men skulle behöva ta några djupa andetag utan dem också. Jag kommer antagligen ångra mig otroligt att jag tänkt så när vi skiljs åt den 24:de. För jag vet redan nu att jag kommer gråta och sakna dem alla otroligt.
Bilder från utflykten till Laknäs vid Siljan.

Konsert på Arenan Cello möter Metallica

Tårtkalas för Ylva

Minigolf med gruppen

Vattenkrig

Inga kommentarer: