torsdag 25 juni 2009

Nu är det slut

Indierna är åter i Indien och jag försöker komma tillbaka till mitt "vanliga" liv, vad det nu innebär. Jag har utvecklats som person och vet inte om mitt nya jag passar in i det gamla. Jag har mer energi och vågar mer. Vill inte fastna på ett ställe för länge utan vill utforska och uppleva.

Är just nu på besök i Norrköping hos Lisa, en kompis jag pluggade ihop med i Sundsvall. Jag njuter av sällskapet men även av friheten att göra precis vad jag. Jag har ingen indisk parkamrat att tänka på och jag kan åka vart jag vill.
Men samtidigt som allt känns bra så saknar jag dem och det känns konstigt att vara "ensam". Sarsa har en speciell plats i mitt hjärta och hon har blivit som en syster.

I sommar har jag inga planer, men tackar ja till alla upptog och dricker gärna vin i en park och prata. Så hör av er, för nu är jag FRI!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

att träffas i en park och hitta på upptåg...det måste vi göra något åt! massa kärlek emilia